Golfclub Veldzijde

Golf spelen in clubverband; daar geloven wij in. Voor beginners en gevorderden, golffanaten en mensen die beperkt tijd hebben voor de golfsport, voor jong en oud. Als lid van onze vereniging kunt u meedoen aan wedstrijden en andere leden ontmoeten voor een rondje golf.

Ook wordt u uitgenodigd voor de activiteiten die de vereniging organiseert, ontvangt u het clubblad en kunt u een starttijd eerder boeken dan gastspelers.

Golfclub Veldzijde wordt door nieuwe leden als gastvrij, gezellig en toegankelijk genoemd. Lid worden van Golfclub Veldzijde kan alleen in combinatie met het verkrijgen van een speelrecht van Golfpark Wilnis om ook te kunnen spelen op een van de banen in Wilnis.

Lees meer over Golfclub Veldzijde

Waarom lid worden?

• prachtige 18-holes polder golfbaan
  • uitdagende 9-holes par-3 baan
  • hoogwaardige oefenfaciliteiten zoals driving range, putting- en chippinggreens
  • clubhuis met uitstekende horeca, lockers, kleedkamers en prachtig terras
  • actieve golfvereniging Veldzijde
BEKIJK LIDMAATSCHAPPEN
Gewoon genieten | Golfpark Wilnis in Wilnis

DIRECT EEN STARTTIJD RESERVEREN?

RESERVEER EEN STARTTIJD